‘Ik heb genoten en geleerd!’
Ik vond het erg leuk je vandaag te ontmoeten! Ik heb enorm genoten en geleerd van je workshop.
Ik vond het erg leuk je vandaag te ontmoeten! Ik heb enorm genoten en geleerd van je workshop.
Wat was ik moe ‘s avonds! Maar ook voldaan! Ik vond het een hele nuttige dag en start van mijn individuele traject Duidelijk jezelf. Ik vond het ook echt knap hoe snel de acteur kan schakelen tussen de situaties die wij schetsten. De groepsgrootte was precies goed, had niet groter moeten zijn denk ik. Bij de intro had het wel interessant geweest om te horen wat de connectie van iedere cursist met jou is. Dit was bijvoorbeeld mijn eerste dag maar niet voor iedereen zo ontdekte ik later.
Ik kijk terug op een leerzame workshop. Ik zoek inmiddels naar meer kleur in mijn kleding met als doel een krachtigere en meer senior indruk maken. Geen bloemenprints meer… Een week na de workshop zag ik een aantal mensen weer en was ik geen hockeymeisje meer, dus dat was goed om te horen. Ik vond je directe en eerlijke feedback erg prettig, niet eromheen draaien lekker to-the-point. Kortom, ik ben me nu erg bewust van de indruk die ik wil maken en doe daar ook meer mijn best voor.
Nogmaals dank voor de leuke, leerzame workshop. Goede interactie met de groep ook, iedereen stelde zich open op.
Je zit vanaf de eerste pagina in het hoofd van Hugo waardoor je wilt weten hoe het afloopt.
Maar ook deel 3 waarin alle verhalen heel mooi samenkomen en je ook vanuit de andere personages kijkt in combinatie met de reflectievragen aan mijzelf, vond ik ronduit inspirerend. Ik heb het in een middag uitgelezen en dit is dan ook echt een boek dat ik alle (jong)volwassenen in mijn spreekuur van harte aanbeveel omdat het lekker wegleest en je er ook echt wat van opsteekt.

Timon zat in de opleiding tot huisarts. Hij kreeg vaak de feedback dat hij moet werken aan het contact met zijn patiënten. Zelf wist hij niet waar hij die verbeteringen kon maken.
Dit zegt Timon er zelf over: ‘Eiline wist de problemen met betrekking tot mijn communicatieve vaardigheden te ontdekken en mijzelf daar ook bewust van te maken. Met diverse oefeningen maakte zij me bewust van bijvoorbeeld mijn eigen gevoelens en gedachten tijdens gesprekken. Ik denk dat ik met Eiline als coach verder kom omdat zij mensen goed kan inschatten, veel kennis van zaken heeft en het gevoel geeft jouw probleem te herkennen en samen er aan te willen werken.’
